Kraou.gr
προβλημα αυπνιας

Πως θα αντιμετωπίσεις την αϋπνία. 5 βασικά βήματα.

Ανέκαθεν είχες προβλήματα με τον ύπνο αλλά τις τελευταίες μέρες νίωθεις πως το εχεις τερματίσει; Μην ανησυχείς είναι αρκετά φυσιολογικό και συμβαίνει σε πολλούς. Αυτο δεν σημαίνει βέβαια πως πρέπει αφήσεις στη τύχη του. Είναι ένα αρκετά σοβαρό ζήτημα και χρειάζεται να το αντιμετωπίσεις!

Γενικά, ο ύπνος είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Όμως, όταν ξυπνάς πολύ αργά το πρωί, τότε, δεν έχεις διάθεση για να κάνεις τίποτα. Και, γενικά, δεν έχεις κέφια.

Εντάξει, δεν είπαμε αυτές τις μέρες να ξυπνάς από τις εφτά, αλλά μία καλή ώρα για να σηκώνεσαι από το κρεβάτι είναι 9 με 10. Αν, όμως, κοιμάσαι 3, 4 το βράδυ αυτό δεν πρόκειται να το πετύχεις. Γι αυτό σου έχουμε μερικές συμβουλές για να νικήσεις την αϋπνία.

1. Προσπάθησε να περιορίσεις την έκθεσή σου σε οθόνες

Ειδικά, το βράδυ! Ο εγκέφαλος σου αντιλαμβάνεται το φως αυτό σαν το φως της ημέρας και βάζει τον οργανισμό σου σε μία διαδικασία να κάνει πράγματα που δεν θα έπρεπε να μπει. Οπότε, για μία ώρα πριν από όταν είναι να πέσεις στο κρεβάτι, καλό θα ήταν να μην κοιτάς καθόλου οθόνες. Ούτε υπολογιστή, ούτε κινητού, ούτε τηλεόρασης.

2. Βρες τον σωστότερο για εσένα τρόπο να κοιμάσαι

Άλλοι κοιμούνται πολύ καλά ανάσκελα. Άλλοι στο πλάι. Και άλλοι μπρούμητα. Άλλοι με ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα πόδια ή με ένα άλλο αγκαλιά. Εσύ, αυτό που έχεις να κάνεις, είναι να βρεις τον καταλληλότερο για εσένα τρόπο να κοιμάσαι.

3. Ελάττωσε τους καφέδες

Αν έχεις πρόβλημα αϋπνίας, τότε, φταίει κατά ένα μεγάλο ποσοστό και η ποσότητα καφεΐνης που καταναλώνεις. Μπορεί να λατρεύεις τον καφέ, όμως, αν θέλεις να κοιμηθείς καλά το βράδυ, πρέπει να τον περιορίσεις.

4. Σήκω από το κρεβάτι!

Όταν καταλαβαίνεις ότι το μυαλό σου είναι ακόμα σε υπερδιέγερση και σκέφτεσαι διάφορα πράγματα, τότε, μην προσπαθήσεις να επιβάλεις στον εαυτό σου να κοιμηθεί. Καλύτερα να σηκωθείς, να κάνεις μία βόλτα μέσα στο σπίτι, να χαζέψεις τον δρόμο και να γυρίσεις στο κρεβάτι όταν θα έχουν σταματήσει αυτές οι σκέψεις που σε έχουν κατακλύσει.

5. Ακολούθα μία νυχτερινή ρουτίνα

Στον οργανισμό μας αρέσει το πρόγραμμα. Αν κάθε βράδυ, πριν πέσεις στο κρεβάτι, κάνεις ακριβώς τα ίδια πράγματα, τότε, ο οργανισμός σου θα γνωρίζει ότι η διαδικασία αυτή είναι για να χαλαρώσει και να μπει σε διαδικασία ύπνου. Όσο πιο πιστά την ακολουθείς, τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχεις!

πηγή: neolaia.gr

Ακολουθήστε μας στο Google News: εδώ

Follow us στα Social!